Vad nu?

Har just blivit medlem på denna lista (och ytterligare två som båda
omnämns på https://live.gnome.org/Swedish) av en enda anledning,
nämligen att jag vill rätta till översättningen av bland annat EasyTag
som numera verkar ingå i Gnomeprojektet
(http://projects.gnome.org/easytag/).

Så vad gör jag härnäst? Antar att det finns någon po-fil eller
liknande jag kan fjanta runt i. Vad bör nästa steg rimligtvis vara?

Hittade denna sida:
https://l10n.gnome.org/POT/easytag.master/easytag.master.sv.po

Sidan visade sig dock representera en urgammal version av EasyTag:
Project-Id-Version: EasyTAG 2.1.4
Det är 2.1.8 som gäller nu, vad jag förstått, och själv använder jag
2.1.7 från Ubuntus förråd (för Ubuntu 12.04 LTS).

Tog ändå en titt på innehållet, men vissa felaktigheter jag hittat i
2.1.7 fanns inte representerade i den filen.

Johnny Rosenberg