Introduktion

Hej mitt namn är Oliver Propst (HeavenSmile) jag är 20 och studerar och informatik på Göteborgs universitet. I sommar vill hjälpa till med översättning. Mitt första stapplande steg kommer vara att göra svenska undertexter till Youtube videon  Nelly Kroes on Open Source. Denna översättning är främst tänkt som ett medel för att lära mig poedit etc.
Jag var lite otålig och laddade upp filen innan jag hade presenterat mig här, hoppas ni förlåter mig.