[gnome-no] Re: (no subject)

Den Tue, 11 Mar 2003 12:07:59 +0100, skrev Bernt Øyvind Thorvaldsen:
> Jeg har 2 problem med Gnome (På Suse 8.0)... Kankje henger de sammen, og
> kanskje er det noen som har løsningen..?

Novell har kjøpt både Suse og Ximian. Ximian jobber nå med å
forbedre opplevesen av gnome på distribusjonene til Suse.

Her kan du hente ned Ximian Desktop 2:
http://www.ximian.com/products/desktop/download.html

Dette installerer du som en oppdatering av gnome for din distribusjon.
Tipper gdm følger med suse fra før. Uansett følger det med ximian
desktop . Håper Suse får mer fokus på gnome i fremtiden nå som de eies
av Novell.

-martin