[gnome-no] Re: [Fwd: Re: [i18n-no] Re: Oversette "web" til vev eller nett?]

Det gjør det ikke enklere å feilsøke om man ikke får med den
informasjonen utvikleren prøver å gi. Ser at det kan være en balanse
her, men brukeren bør få tilstrekkelig med informasjon til å kunne
gjennomføre feilsøking.

-martin