Re: [gnome-no] Samling?

On Sat, Jun 28, 2003 at 03:04:55PM +0200, Håkon Skjelten wrote:

> Hadde det vært mulig å møtes i Trondheim en gang? Jeg er sikker på vi
> kunne ha lånt et auditorium her på Gløshaugen (NTNU). Trondheim har ellers
> mange gode puber hvor dere som var i Dublin kan minnes smaken av guinness.

Nå var ikke jeg i Dublin, men jeg er gjerne med på en god pub i
Trondheim likevel. ;)

Auditorier på gløs bruker å være lette å få tak i. Jeg kan godt
reservere et rom i regi av PVV dersom de skulle begynne å krangle med
deg.

Jeg er dog litt usikker på om vi har mye nok folk her i byen til at det
er noen vits å orge noen samling (så dersom flere folk fra Tr.h. er
interessert, så si gjerne ifra på listen).

--
Einar Ryeng
Phone: (+47 902 02 815)