Re: [gnome-no] Samling?

Heisan

Hadde det vært mulig å møtes i Trondheim en gang? Jeg er sikker på vi
kunne ha lånt et auditorium her på Gløshaugen (NTNU). Trondheim har ellers
mange gode puber hvor dere som var i Dublin kan minnes smaken av guinness.

Bare en ide.

Mvh,
Håkon Skjelten  (skjelten@pvv.org)
Student, Engineering Cybernetics
Norwegian University of Science and Technology
Tlf: +47 73571753 / +47 99747075
http://www.stud.ntnu.no/~skjelten