[gnome-no] Samling?

Hei.

Det er rimelig laber aktivitet her for tiden så jeg tenkte vi kunne
sparke igang diskusjon rundt en samling før sommerferien slår til for
fullt? Jeg holder til i Oslo, men det er vel ingenting i veien for at
folk samles i andre deler av landet også :)

Kom nylig tilbake fra GU4DEC i Dublin og har lyst til å prøve å skape et
litt mer aktivt miljø rundt GNOME i norge etter å ha sett enda en gang
hvor viktig det sosiale er for at prosjektet skal lykkes.

Mvh
Kjartan