[gnome-nl] [DL]health - master

Hallo,

Er is een opmerking bij health — master — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/health/master/po/nl/

"Beeldvullende modus" is wel een heel letterlijke en niet-Nederlands klinkende vertaling van fullscreen mode,
en ik vraag me af of gebruikers dan nog wel begrijpen wat er wordt bedoeld. "Volledig scherm" maakt kort en
bondig duidelijk wat er gaat gebeuren, en voelt voor mij als een natuurlijke Nederlandse vertaling.

Justin van Steijn
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.