Re: [gnome-nl] gnome-nl-list Verzamelmail, Volume 172, Nummer 1

Hallo vertalers,

Klopt het dat de vertaalactiviteiten tot stilstand zijn gekomen? Ik krijg geen mails meer van deze lijst en een vertaling die ik in november heb ingediend, blijft op de pagina Gimp en vrienden op 0% staan (maar wel met de vermelding 'Vertaald' erachter??).

Als dit inderdaad zo is (geen activiteiten meer), dan ga ik mijn werk voor Gimp maar direct op Github indienen.

Laat me even weten wat de stand van zaken van gnome-vertaal-nl is graag.

Met vriendelijke groet,
Paul.