[gnome-nl] [DL]gthumb - gthumb-3-6

Hallo,

Er is een opmerking bij gthumb — gthumb-3-6 — help (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gthumb/gthumb-3-6/help/nl/

Hallo Nathan,

die gthumb.master.nl.po stond vandaag direct op Github en na compilatie is die storende fout ("Afmetingen" ->
Formaat) gelukkig verdwenen.

Kun jij ook de gthumb-help committen die ik gisteren heb opgestuurd (zie hierboven), daar ben ik bij nader
inzien hier en daar wat slordig geweest met vertalen. Ook dat is rechtgezet.

Groet, Paul.

PS. Ben bezig Exiv2 te vertalen om ook alle Exif-labels in gThumb (en andere fotoprogramma's) in het
Nederlands te krijgen. Dat doe ik rechtstreeks van Github.

Paul Matthijsse
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.