Re: [gnome-nl] foutjes

Dag Justin,
Inderdaad zien we af en toe nog oude fouten opduiken. Het controleren van complete bestanden is vaak onbegonnen werk, zeker als het gaat om meer dan 1000 strings. En zoals jij terecht opmerkt is de enige manier om ze op te sporen door middel van gebruik. Wat ik erg hinderlijk vind is dat er zo weinig informatie wordt getoond als ik een module open. Een voorbeeld is Systeem>Apparaten>Printers. In de menubalk zie ik alleen de titels Apparaten en Printers en de knoppen Zoeken en Toevoegen. Voorheen hadden we ook een knop Info, maar die zie ik niet meer. Ik heb onvoldoende tijd om spoorzoekertje te spelen, maar het zou zoiets als "Systeem" kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Hannie