[gnome-nl] [DL] gimp - gimp-2-10

Hallo,

De nieuwe status van gimp — gimp-2-10 — po-libgimp (Nederlands) is nu ‘Gecontroleerd’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po-libgimp/nl

Heel erg bedankt, Paul. Ik heb de vertaling vluchtig doornomen en nog enkele kleine wijzigingen gemaakt (met
name 'preferent' is althans in deze streken ongebruikt en onbekend, dus heb ik er 'voorkeurs-' van gemaakt),
je kan ze allemaal nakijken door op 'vergelijken met: [2]' te klikken. Zeg maar als je ergens niet akkoord
mee gaat, dan zoeken we naar een betere oplossing.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.