[gnome-nl] [DL] gimp - master

Hallo,

De nieuwe status van gimp — master — po (Nederlands) is nu ‘Vertaald’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/nl

Bijgaand Hannie, Poedit zegt "Vertaald 5106 van 5132 (99%), Resterend 26" (die resterende strings maken deel
uit van een spelletje, Game over en dergelijke).

Erg benieuwd hoe het resultaat na samenvoegen zal zijn, wil je me het definitieve bestand opsturen? Dan maak
ik voor de tweede keer nog een eindredactieslag.

Groet, Paul.

PaulMatthijsse
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.