[gnome-nl] Committers

Hallo Justin en Nathan,

Zojuist heb ik jullie beide gepromoveerd tot committer. Jullie hebben al zo veel bijgedragen aan de vertalingen van Gnome dat het wel een goed idee was van Justin om jullie zelf te laten committen (bah, ik houd niet van dit woord (:)

Ik ben zelf bezig met gnome-user-docs en gnome-getting-started. Het is een hele klus, maar beetje bij beetje kom ik er wel. Omdat ubuntu nu overgestapt is op Gnome vind ik het wel belangrijk de documentatie op orde te krijgen. De "eerste" vertaling zal verre van volmaakt zijn, maar we kunnen hem altijd verbeteren in het komende jaar.

Ik wil jullie bedanken voor al het goede werk. Ga zo door!