[gnome-nl] gedit - master

Hello,

A new comment has been posted on gedit - master - po (Nederlands).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gedit/master/po/nl

Toetsenbordsneltoetsen is inderdaad wel erg letterlijk vertaald, in het Nederlands een pleonasme. Sneltoetsen
is beter.
"Wra_p around"; "Switch to" ;"Alle tekst selecteren": ook eens.

De zin over gedit downloaden had ik verkeerd begrepen, zonder te's is het inderdaad beter. En Nathans
suggestie lijkt mij goed: "door op de download-knop te drukken".
De zin zou dan worden:
"U kunt de nieuwe versie van gedit downloaden door op de download-knop te drukken, of deze versie negeren en
wachten op een nieuwe."

Reinout, ik kan geen nieuwe versie uploaden, wil je de verbeteringen doen?

Justin van Steijn
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.