[gnome-nl] gedit - master

Hello,

A new comment has been posted on gedit - master - po (Nederlands).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gedit/master/po/nl

"Wra_p around" heb je vertaald als "Tekst_omloop". Ik vermoed dat het hier gaat om het doorgaan met
zoeken/vervangen aan het begin van het document, en niet om "word wrap".

"Switch to" is verschillend vertaald met "openen" en "wisselen". Ik denk dat we het beter consistent
"wisselen" kunnen noemen.

"Alles tekst selecteren" -> "Alle tekst selecteren"

In deze zin heb je twee keer "te" toegevoegd, ik vind dat er niet duidelijker op worden:        "U kunt de
nieuwe versie van gedit downloaden door op de knop downloaden te drukken of deze versie te negeren en te
wachten op een nieuwe". Het lijkt nu alsof er een alternatieve knop is waarmee je kunt negeren, wat volgens
mij niet zo is.

Graag je reactie.

Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.