Re: [gnome-nl] Document viewer (Evince) en Image viewer (EOG)

Op openSUSE Leap met GNOME 3.16 is het 'Afbeeldingsviewer' en 'Documentenweergave'. Het is inderdaad
inconsistent, en mijn voorkeur gaat ook uit naar 'weergave' ipv 'viewer', maar ik denk dat het dan beter
'Afbeeldingsweergave' en 'Documentweergave' is, zonder meervoudsvormen.

Groetjes
Nathan