[gnome-nl] nautilus - master

Hello,

The new state of nautilus - master - po (Nederlands) is now 'Vertaald'.
https://l10n.gnome.org/vertimus/nautilus/master/po/nl

De rest van het vertaalbestand had ook veel van die typografische aanhalingstekens, dus ik heb de bijgewerkte
vertalingen consistent gemaakt hiermee. (Tegen het gebruik hiervan valt zeker wat in te brengen, maar ik
geloof dat dit door de hele Gnome-vertalingen heen zit.)

Hierbij het verbeterde bestand, zodat de volgende Bestanden (Nautilus) hopelijk bijgewerkte vertalingen heeft
;)
Als er nog opmerkingen zijn hoor ik het graag.

Justin van Steijn
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.