Re: [gnome-nl] Bridgeverbinding of brugverbinding?

Bij dit soort begrippen kijk ik altijd naar wikipedia. Ik zoek network bridge in het Engels en ga dan naar de Nederlands pagina van dat artikel. Dit is niets officieel, maar meestal wel de meest aanvaarde vertaling.
Wikipedia zegt ook netwerkbridge.

Mvg
Sam