[gnome-nl] 3.14 of 3.16 vertalen?

De situatie op dit moment, nov 2014, is:
3.14 stable
3.16 (Master) development
Op https://wiki.gnome.org/ThreePointFifteen zie ik dat er tot 2 maart 2015 wijzigingen kunnen optreden in 3.16. De vraag is of het zin heeft de Master te vertalen zolang er nog wijzigingen in worden gemaakt. Daarnaast weet ik niet hoe vaak de vertaalde modules van 3.14 bijgewerkt worden. Waar vind ik een schema van bijwerkingen van vertaalde modules? Het staat niet hier: https://wiki.gnome.org/ThreePointThirteen. Het zou wel handig zijn te weten wanneer de volgende bijwerking plaats vindt.