Re: [gnome-nl] Po-bestanden Gimp verouderd?

Beste André,

Blijkbaar behoort het pot-bestand dat je gebruikt om te vertalen niet
bij de (oudere) versie van GIMP die je gebruikt om de vertaling te
controleren. msgid's die voorafgegaan worden door een #~ worden niet
meer gebruikt door Gimp (oude strings). En er zitten nieuwe strings
tussen die jouw versie van Gimp nog niet kent.

Een manier om de vertaling te controleren is om de Gimp-versie te
bemachtigen die hoort bij het pot-bestand. Dat kan door Gimp zelf te
compileren (niet heel eenvoudig met grafische programma's) of door via
bijvoorbeeld virtualbox een versie van een OS te installeren die de
nieuwe Gimp al in de repository heeft.

Mogelijk weten anderen een makkelijkere oplossing.

Groet,
Erwin