[gnome-nl] Moeten titels vertaald worden?

Hallo,
Met Erwin heb ik het er al over gehad, maar het lijkt mij ook nuttig dit in de groep te gooien. Moeten titels vertaald worden? De naam van het programma 'Boxes' is vertaald als 'Machines'. Op zich vind ik dit best inventief, maar het is ook nogal verwarrend. Moeten we de namen van modules wel of niet vertalen? Wat te denken van b.v. Rhythmbox of gedit? Ik laat 'Machines' staan maar vind het toch belangrijk hierover samen na te denken.