Re: [gnome-nl] gitg en git-jargon

Hallo Erwin,
In zijn algemeenheid zou ik zeggen dat technische termen onvertaald
kunnen blijven tenzij er een goed, gangbaar alternatief voor bestaat.
Het is heel jammer dat de site open-tran.eu niet meer bestaat, want daar
nam ik altijd even een kijkje bij de buren. Bij twijfel is het altijd
goed even op internet te zoeken naar het woord.