Re: [gnome-nl] gnome-maps - master

Hallo Hannie,

Hannie Dumoleyn schreef op 2013-09-16 11:06:

> Volgens mij is de juiste vertaling van 'Window maximized state': 'Venstermaximalisatiestaat'.

Inderdaad, ik zal de andere po-bestanden ook aanpassen (waaronder Music)

 Ik weet niet of dit wel een goede vertaling is. Er is wel een
verschil tussen maximalization state en maximized state. Volgens mij
gaat het hier om de status van het venster: gemaximaliseerd of niet.

Het betreft hier een dconf-sleutel, waarvan de waarde een boolean (true of false) is. Dus: je hebt gelijk dat het om de status van het venster gaat. Misschien is mijn suggestie niet duidelijk genoeg, en is ‘Gemaximaliseerde vensterstaat’ beter?