Re: [gnome-nl] Contact(s)

Op 09-07-13 21:34, Wouter Bolsterlee schreef:
Hannie Dumoleyn schreef op vr 28-06-2013 om 09:54 [+0200]:
In deze module is wel contactpersoon/personen gebruikt.
Ik breng dit dus nog een keer onder de aandacht. Waar kiezen we voor?
Het maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk. Contacten hoeven niet per
se personen te zijn (bijvoorbeeld algemene adressen van organisaties),
en 'contact' is korter dan 'contactpersoon'. Wat vind je zelf?
Zelf vind ik het in ieder geval belangrijk dat we consequent zijn. Als er in Evolution Contacten  is gebruikt (dat heeft mijn voorkeur), zou ik dat ook gebruiken in gnome-contacts.
Binnenkort krijgen we ook een programma Friends, ik meen ter vervanging van gnome-contacts. Ook daar zou ik contact(en) gebruiken.
Hannie

    — Wouter