[gnome-nl] gcr - master

Hello,

A new comment has been posted on gcr - master - po (Nederlands).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gcr/master/po/nl

Ik ben er een keer doorheen gelopen. De onvertaalde strings zijn nu ook vertaald.
Ik heb in de code gekeken wat bepaalde termen betekenen.
Expiry gaat over de verloopdatum, dus dat heb ik ook als vertaling gekozen.

Verder waren de termen met "certification of key" nog onvertaald. Ik weet niet wat het betekent en kon het
ook niet goed terugvinden. Googlen en de code bekijken hebben mij niet meer duidelijk gegeven. Ik heb er maar
"certificatie van sleutel" van gemaakt.

Rachid
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.