[gnome-nl] epiphany - master

Hello,

The new state of epiphany - master - po (Nederlands) is now 'Vertaald'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/epiphany/master/po/nl

Namen van 'opties' bewust onvertaald. Zie bijv. deze string: "Waar cookies van geaccepteerd worden. Mogelijke waardes zijn ‘anywhere’ (overal), ‘current site’ (huidige website) en ‘nowhere’ (nergens)."

Ik denk omdat deze instelopties zijn die niet te vertalen zijn namelijk. Daarom heb ik er een Nederlandse toelichting tussen haakjes achter gezet.

Rachid
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.