[gnome-nl] strftime - Empathy

Omdat ik bij het uploaden van de laatste Empathy-vertaling niet door de controle kwam ben ik even snel door het bestand gelopen. Het volgende valt mij op: %s second, %s minute. Deze zijn vertaald als %d seconde en %d minute. Volgens mijn gaat het hier niet om tijdopmaak. Ik kan het niet vinden op http://php.net/manual/en/function.strftime.php.
Ik heb het teruggezet naar %s, maar weet niet of dat goed is.

Verder wil ik weten wat de opdracht is om na te gaan waarom het bestand bij uploaden niet door de controle kwam.
vr.gr.