Re: [gnome-nl] Overzicht Hannie

Hallo Wouter,
Nee hoor, ik verwacht geen actie van jou hierop. De reden waarom ik het bijhoud is dat ik in een overzicht wil kunnen zien wat voltooid is de laatste tijd. Er staat bij mij nog veel meer informatie in elke rij, maar dat is meer voor mijzelf. Omdat LP nogal eens achter loopt kan ik dan meteen zien dat het bij Gnome al af is.
Het was gewoon ter informatie.
Op naar de 90%!
Hannie