Re: [gnome-nl] Vraag over gdm

Beste Hannie,

Am Freitag, den 18.02.2011, 16:34 +0100 schrieb Hannie:
> Op http://l10n.gnome.org/vertimus/gdm/master/po/nl zie ik staan dat gdm
> 100% vertaald is en dat er in totaal 204 berichten zijn.
> Op 28-1-11 had ik gdm-master-po-nl-78990.merged.po gereserveerd. Dit
> bestand heeft echter 236 berichten. Dit laatste bestand kan ik niet
> terugvinden op DL.
> Ik geloof niet dat ik het van LP heb gedownload, want dan zou het niet
> deze naam hebben.
> Hannie

Kijk hier:

http://git.gnome.org/browse/gdm/commit/?id=c2b618a175c25584c65827df5dff3f5a55045c89

Er zijn inderdaad bestanden van POTFILES.in verwijderd. Daarom zijn de
po-bestanden gekrimpt. Maar je zou je »oude« vertalingen in ieder geval
terug kunnen vinden aan het eind van het bestand.

De beste manier zou zijn → Reserveren → Kijken wanneer je tijd hebt →
Pas direct vóór het bewerken downloaden. Zo krijg je altijd een huidige
bestand. En als je tussendoor stopt, even üploaden en door DL gewoon
automatisch laten actualiseren.

Groetjes,
Mario