[gnome-nl] Vraag gcalctool

Op http://l10n.gnome.org/vertimus/gcalctool/master/po/nl zie ik staan: Vertaald: 61% (264/85/78). Totaal 427 berichten.

Eind januari heb ik gcalctool voltooid en naar BL gestuurd.
Op 27-1-11 heeft Mario dit gecommit:
De nieuwe status van gcalctool - master - po (Nederlands) is nu 'Gecommit'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gcalctool/master/po/nl

Dit bestand had echter slechts 331 berichten.

Ik kan hieruit alleen maar concluderen dat er inmiddels weer 427 - 331 = 96 nieuwe berichten aan toegevoegd zijn en er een aantal fuzzy zijn gemaakt (264 vertaald, 85 fuzzy en 78 onvertaald).

Is mijn conclusie juist? En zo ja, kent BL ook bevriezing?