Re: [gnome-nl] Vragen

Beste Rachid,

Hieronder mijn antwoord op je vragen. Helaas lukt het me meestal niet om
heel snel op mail te antwoorden; excuses daarvoor.

Rachid schreef op wo 17-08-2011 om 13:37 [+0200]:
> "Ik ben er al achter dat ik op diezelfde pagina de nieuwe .po weer kon
> uploaden. Dat heb ik zojuist gedaan. Wat is de bedoeling verder? Gaat
> iemand dit nakijken en dan committen ofzo? Is er een beeld bij de
> termijn waarop dit kan gebeuren?"

Ja, hier wordt eerst naar gekeken. De praktijk van de laatste tijd is
dat Hannie en ondergetekende dit meestal doen. Je vertaling gaat in
ieder geval niet verloren. Ik doe altijd erg m'n best voor nieuwe major
releases de vertalingen netjes verwerkt te hebben. Vraag maar aan Hannie
hoe hard we gewerkt hebben voor Gnome 3. (Ikzelf heb er bij elkaar
genomen meerdere dagen aan besteed in ieder geval.)

> "Verder heb ik nu gewerkt aan Gtk+ Properties voor Gnome 3.2. Met een
> paar handelingen kan ik het voor 3.0 ook compleet maken. Heeft het nut
> om dat apart te uploaden of gaat dit automatisch ergens?"

Dit gaat niet automatisch, aangezien de branches al bestaan. Ik weet
overigens niet in hoeverre deze GTK-versies van elkaar verschillen. Is
er al een review geweest door iemand anders (Hannie bijvoorbeeld?). En
waar kan ik die vertalingen vinden?