[gnome-nl] Vragen

Beste Wouter,

Vorige week heb ik wat dingen vertaald en wat vragen gesteld op de
mailinglijst. Ik heb daar echter nog geen antwoord over ontvangen.
Graag zou ik wat uitleg willen. Ik richt de mail nu naar de
coördinator, maar als iemand anders antwoord geeft ben ik ook blij.

"Ik ben er al achter dat ik op diezelfde pagina de nieuwe .po weer kon
uploaden. Dat heb ik zojuist gedaan. Wat is de bedoeling verder? Gaat
iemand dit nakijken en dan committen ofzo? Is er een beeld bij de
termijn waarop dit kan gebeuren?"

"Verder heb ik nu gewerkt aan Gtk+ Properties voor Gnome 3.2. Met een
paar handelingen kan ik het voor 3.0 ook compleet maken. Heeft het nut
om dat apart te uploaden of gaat dit automatisch ergens?"

Bij voorbaar dank.

Groeten,
Rachid.