[gnome-nl] Vertalen voor Gnome

Beste Gnome-vertalers,

Zelf ben ik net als Hannie lid van Ubuntu Dutch Translators. In
oktober wordt er weer een nieuwe versie van Ubuntu uitgebracht en daar
wil ik al wat voor gaan vertalen.
Echter blijkt veel upstream van Gnome NL af te komen.

Een tijd terug heb ik "gtk-properties" vertaald en deze zou ik nu
graag weer verder vertalen. In de komende Ubuntu-versie komt het
pakket "gtk-3.0-properties".
Is hier al iemand van Gnome NL mee bezig? Wat kan ik doen om mijn
vertalingen weer naar jullie te sturen?

Het is denk ik het makkelijkst wanneer ik pakketten voor Gnome
vertaal, zodat ik die vertalingen weer kan laten doorstromen naar
Ubuntu.

FYI: Mijn achtergrond is softwareontwikkeling en vertalen voor Ubuntu.
Ik heb o.a. ervaring met gettext, po-editors, git, bazaar.

Groeten,
Rachid.