[gnome-nl] Deadline Natty en felicitaties

Hallo vertalers,

Even een mailtje om jullie te vertellen dat de deadline voor de
vertalingen van Ubuntu natty vandaag is, dus als jullie nog wat
last-minute werk willen doen moet je snel zijn:
https://wiki.ubuntu.com/NattyReleaseSchedule

Daarnaast is er reden voor een feestje:
Het is het voor het eerst gelukt om de 300 belangrijkste pakketten af te
krijgen!

Een tijdje geleden heb ik ook deze link gestuurd, toen stonden we 19e op
de ranglijst van best vertaalde talen. Ik dacht toen dat we wel wat
hoger konden komen, en dat is ook gelukt!
http://people.canonical.com/~dpm/stats/ubuntu-11.04-translation-stats.html#

We staan nu op een prachtige 8e plaats, met 99% vertaald! En daar komt
nog bij dat deze statistieken verouderd zijn, als je op Dutch klikt zie
je bijvoorbeeld dat Banshee en gcalctool nog niet vertaald zijn, maar
die zijn ook al af, dus wie weet komen we nog hoger uit.

Dit was natuurlijk nooit gelukt zonder onze upstream vrienden, die ik
hierbij ook wil bedanken. Natuurlijk de mensen van gnome-nl, met wie we
al goed samenwerken. Daarnaast de mensen van kde-nl, met wie we niet
zoveel samenwerken maar die er wel voor zorgen dat veel
kubuntu-pakketten vertaald zijn (kijk maar eens op de overzichtspagina
hoeveel pakketten door Freek de Kruijf en Rinse de Vries vertaald zijn).

Ik hoop dat Ubuntu Natty een succes wordt, aan de vertalingen zal het in
ieder geval niet liggen!

Redmar