Re: [gnome-nl] vertaalspurt (Ubuntu)

Op 20-09-10 01:13, Reinout van Schouwen schreef:
On Sun, 19 Sep 2010 23:03:59 +0200, Hannie<lafeber-dumoleyn2 zonnet nl>
wrote:

Dus als je nog wat over hebt....
De module gnome-color-manager is nog helemaal onvertaald.
Empathy (weliswaar momenteel gereserveerd door Wouter) en gdm kunnen ook
nog wel wat aandacht gebruiken.

groeten,

Beste mensen,
Voor de Ubuntu-vertaalspurt van a.s. weekeinde wil ik een lijstje maken van onvoltooide vertalingen (2.32) die voorrang hebben. Als Empathy door Wouter gereserveerd is, dan is het niet handig dat in mijn lijstje op te nemen, want dan gaan we dubbel werk doen. Wel neem ik b.v. pitivi, gedit, rythmbox e.d. op. Met Evolution ben ik zelf bezig (en bijna klaar). NetwerkManager is ook klaar, maar is bij DL door Dooitze de Jong gereserveerd, door Redmar voltooid en moet m.i. dus door Dooitze weer geüpload worden. Als jullie nog iets voor mijn lijstje weten, laat het dan even weten. Ik zal mijn lijstje, als ik het af heb, naar deze lijst sturen.
Groeten,