Re: [gnome-nl] Status Nederlandse Gnome vertaling

Op zaterdag 20-03-2010 om 16:33 uur [tijdzone +0100], schreef Wouter
Bolsterlee:

Misschien in het weekend van 3-4 april?
Op zaterdag 3 april heb ik ook nog een guadec-meeting in mijn agenda
staan maar die staat ook op 11 april dus ik weet even niet meer of die
nou verplaatst was ofzo. In elk geval valt het vast te combineren als
het 3 april is! (Koen?)