[gnome-nl] Inhaalspurt vertalingen Gnome 2.30

Waarde collega,

Zijn er bij jullie nog plannen aandacht te schenken aan de op handen
zijnde Gnome 2.30-uitgave? Er is nog genoeg te doen:

  http://l10n.gnome.org/languages/nl/gnome-2-30/ui/

Ik heb inmiddels een aantal modules tot 100% bijgewerkt, te weten
seahorse, libgnome, gconf, gconf-editor, gnome-media, gnome-terminal,
gnome-panel en bug-buddy. Daarnaast heb ik een aantal modules voor
mijzelf gereserveerd zoals op de pagina waar ik zojuist naar verweest is
te zien.

Het zou prettig zijn als anderen zich bij mijn initiatief aansluiten om
weer ruimschoots boven de dramatische 80%-score te komen. Wellicht dat
de bekende personen (Reinout, Vincent?) zelfs op niet al te lange
termijn een keer bijeen kunnen komen om een mini-vertaalspurt te
houden...

    — Wouter (heeft eindelijk z'n trots terzijde geschoven en enkele
              basisvaardigheden van die ellende die Git heet
              uitgevogeld en daarna direct alles gecommit...)