Re: [gnome-nl] Gnome-utils verbeterd

Beste Hannie,

Op donderdag 11-03-2010 om 11:40 uur [tijdzone +0100], schreef Hannie
Lafeber-Dumoleyn:
> Hierbij stuur ik het verbeterde bestand gnome-utils.master.nl.po toe.
> Nog enkele opmerkingen hierover:
> 1. Strings 328, 329 en 327, 331: De underscore staat op dezelfde letter.

Deze nummers zeggen niet zoveel, ze staan niet in het po-bestand.
Misschien dat KBabel ze laat zien maar dat gebruikt niet iedereen. Om
welke strings gaat het precies?

Verder kloppen nog een aantal instellingen niet in de header van het
bestand:

> "Last-Translator: KDE\n"

Moet zijn: jouw naam + e-mailadres

> "Language-Team:  <en li org>\n"

Moet zijn: Dutch <vertaling vrijschrift org>