Re: [gnome-nl] Gnome Disk Utility?

Op dinsdag 02-02-2010 om 19:32 uur [tijdzone +0100], schreef Sander
Pientka:
> Ik heb vandaag een start gemaakt met het vertalen van Gnome Disk
> Utility. Althans, start, het is al voor meer dan 60% voltooid. Er
> zitten een aantal fuzzy's tussen waarvoor ik geen goede vertaling
> weet, maar dat zijn er slechts een stuk of vijf. Ik heb het in een
> paar uurtjes gedaan, er kunnen dus wat fouten in zitten.
>
> Ik hoor het wel :)

De strings waarvoor je geen goede vertaling weet, daar kun je ook op
deze lijst en/of op vertaling vrijschrift org suggesties voor vragen.

P.S. Ik heb momenteel geen tijd voor een review, maar stuur even een
herinnering als het te lang gaat duren voor iemand ernaar kijkt.