[gnome-nl] F-spot klaar

F-spot is klaar en mag wat mij betreft gecommit worden.
Ik heb hier nog een tip waar ik zelf in ieder geval veel gebruik van maak.
De ellips (…). Omdat ik hiervoor niet mijn toetsenbord kan gebruiken heb ik deze gekopieerd naar een tekstverwerker. Als ik hem nodig heb kopieer ik deze en plak hem waar nodig. ‘ en ’ Voor deze enkele aanhalingstekens gebruik ik Alt-gr + 9 en Alt-gr + 0.
Ik heb nog niet de toetscombinatie voor dubbele aanhalingstekens gevonden.

In F-spot kwam ik in de Engelse messages veel de underscore (sneltoets) tegen terwijl die vaak ontbrak in de vertaalde string. Ik heb geprobeerd bij niet-standaard woorden zoveel mogelijk unieke letters van een _ te voorzien. Bij standaard woorden zoals Sluiten, Opslaan enz. is het wel duidelijk waar de _ moet komen te staan.

Met vriendelijke groeten,