Re: [gnome-nl] f-spot - master

Op 01-12-10 13:04, Daniël van Eeden schreef:
Hi,

Ik heb de komende tijd niet de mogenlijkheid om de vertaling af te ronden.
Ik heb mijn vertaling met f-spot getest en is véél beter dan de huidige,
maar inderdaad nog niet compleet.

De oude vertaling is 57% en de nieuwe is 91%.

Het lijkt mij zonde als mijn werk verloren zou gaan.

De vertaling van “reparent” is ook nog steeds een issue.

Groet,

Daniël

Geen probleem, Daniël. Ik zal F-spot nakijken en voltooien (ook al wordt F-spot tegenwoordig niet meer standaard geïnstalleerd).
vr.gr.