Re: [gnome-nl] GUADEC'09, Nederland en mijzelf

Leuk om te horen, dat dit initiatief er ligt.

Zelf ben ik sinds vorig jaar redelijk uit de picture geraakt met
gnome-nl, simpelweg omdat ik niet zo'n IRC monster ben en er normaliter
weinig gebeurt of in ieder geval weinig gebeurt of de mailinglist.

Anyway, als men een helpende hand waardeert, verchroom het dan niet om
mij te vragen.

Ik zal in ieder geval eens kijken of ik nog een IRC client ergens heb
zodat ik mezelf kan neer plempen in een virtuele stoel daar.

Met vriendelijke groet,
Erik Snoeijs