Re: [gnome-nl] [vertaling] Tooltips?

Op woensdag 01-04-2009 om 23:48 uur [tijdzone +0200], schreef Freek de
Kruijf:

> Wordt vertaald door "tekstballon".

Volgens mij was het binnen het Gnome-project tot nu toe gebruikelijk om
het als ‘zwevende tip’ te vertalen. Ik vind ‘tekstballon’ ook geen
slechte vertaling maar als we nu consensus hebben dat dit de juiste
vertaling is moeten we misschien even een zoek-en-vervang-actie gaan
uitvoeren.

Reinout van Schouwen