[gnome-nl] Foutje in vertaling gnome bluetooth applet

Besten,

allereerst hoera voor de nieuwe gnome en proficiat aan alle vertalers voor hun inbreng. Om nu meteen met de deru in huis te vallen: ik heb een fout opgemerkt in de vertaling van het voorkeurennvenster van het bluetooth "applet" in mijn nieuwe ubuntu (de fout was er inde vorige versie ook al waarschijnlijk).  Wanneer je het voorkeurenvenster opent zie je onder de eerste 3 "radiobuttons" (sectie 'Mode of operation') een label "Maak adapter zichtbaar na:" en dan een schuifbalkje.  In de originele ENgelse tekst gaat het echer alsvolgt "Make adaptor INvisible after" ... Met andere woorden wordt in het NL verkeerderlijk het omgekeerde voorgeschoteld. Is iemand van GNome-NL hiervoor verantwoordelijk of moet ik Ubuntu blamen ?

Vriendelijke groeten,

Karel Demeyer.