Re: [gnome-nl] Vrijwilligers FOSDEM '08

On Sat, 2007-11-10 at 16:52 +0100, Philip Van Hoof wrote:
> Beste GNOME-NL-ers,
>
> Ik zoek vrijwilligers om op FOSDEM '08 een GNOME stand mee te bemannen
> en (ook) bewaken. Ik heb aanspraak gedaan op de GNOME Event box, er
> zullen verschillende mobile devices, laptops, computers en LCD schermen
> aanwezig zijn.
>
> Dit impliceert dat er 100% van de tijd ongeveer één a twee mensen, naast
> mezelf, aanwezig moeten zijn. Ook wanneer één of andere bekende mens een
> presentatie zal geven (en iedereen daar wil naar gaan kijken).

Ik kan wel. Ik heb begin vorig jaar contact gehad met vincent untz om
een gezamenlijke gnome-nl/gnome-fr gnome stand daar te hebben.
het idee was toen ook even ge pitched by christophe fergeau, die daar
schijnbaar over gaat ofzo, en het plan was toen om het in oktober weet
op te pakken, maar dat is er niet echt van gekomen.

Maar ik ga er vanuit dat er binnen gnome-fr dus ook wel wat animo is om
te helpen.

Met vriendelijke groet,
Erik Snoeijs