[gnome-nl] Vrijwilligers FOSDEM '08

Beste GNOME-NL-ers,

Ik zoek vrijwilligers om op FOSDEM '08 een GNOME stand mee te bemannen
en (ook) bewaken. Ik heb aanspraak gedaan op de GNOME Event box, er
zullen verschillende mobile devices, laptops, computers en LCD schermen
aanwezig zijn.

Dit impliceert dat er 100% van de tijd ongeveer één a twee mensen, naast
mezelf, aanwezig moeten zijn. Ook wanneer één of andere bekende mens een
presentatie zal geven (en iedereen daar wil naar gaan kijken).

--
Philip Van Hoof, freelance software developer
home: me at pvanhoof dot be