Re: [gnome-nl] Geupdate versie Nederlandse vertaling Cheese

Op maandag 02-07-2007 om 14:27 uur [tijdzone +0200], schreef Reinout van
Schouwen:
> Hoi Max,
>
> Op maandag 02-07-2007 om 14:19 uur [tijdzone +0200], schreef Max
> Beauchez:
>
> Wat mij betreft is de vertaling nu OK.
>
> Alleen: als het een project uit GNOME svn betreft dan is de
> gebruikelijke route om het naar vertaling nl gnome org op te sturen. Dan
> wordt het door Vincent (de NL coordinator) gecommit zonder dat de
> beheerder er verder omkijken naar heeft.
>
> groeten,

Cheese is een van de Google Summer of Code projecten van Gnome, maar zit
nog niet in de gnome SVN, maar in een aparte darcs repository. Ik zal
het zelf dus naar de beheerder sturen.

Groeten,

Max