Re: [gnome-nl] Nederlandse vertaling cheese

Hoi Max,

Op zondag 01-07-2007 om 15:50 uur [tijdzone +0200], schreef Max
Beauchez:
> Ik heb zojuist een Nederlandse vertaling gemaakt van het programma
> cheese (http://live.gnome.org/Cheese), een van GSoC projecten. Graag
> commentaar, kritiek en verbeteringen.

Bij deze:

#: ../src/window.c:43
msgid "A cheesy program to take pictures from your webcam"
msgstr "Een melig programma om foto's van je webcam mee te nemen"

Volgens mij neem je geen foto's _van_ je webcam, maar _met_ je webcam.

#: ../src/window.c:112
msgid "_Help"
msgstr "_Help"

Het is de gewoonte in GNOME-nl om '_Hulp' te gebruiken.

Voor de rest ziet het er goed uit!