[gnome-nl] HOSC

Hallo allen,

Kan iemand dit oppikken?

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 29 Mar 2006 16:16:48 +0200
From: Adriaan de Groot <groot kde org>
To: Reinout van Schouwen <reinout cs vu nl>
Subject: HOSC

Hoi Reinout,

Dit schreef ik net aan de KDE lijst, maar jullie moeten er ook zijn, voor het
Free Desktop idee. Misschien weten jullie al lang van de HOSC, maar ik heb
nog geen indicaties gehoord dat jullie meedoen.

===

Zoals jullie misschien kunnen lezen op
http://www.hosc.nl/2006/index.jsp?nr=245 is er dit jaar weer een HOSC, met op
zaterdag de 17e een "open" dag voor projecten en van alles en iedereen. Ik
denk dat we als KDE-NL daar iets moois kunnen maken, maar dan moeten we
binnenkort wat voorstelletjes in elkaar draaien om die dag een succes te
maken.

1) Wie is er nog half juni?
2) Wat voor dingen zijn interessant? (KOffice 1.5, KDE4 ontwikkeling, MM)
3) Wie wil er een praatje geven?

--
These are your friends - Adem
    GPG: FEA2 A3FE Adriaan de Groot